PRED KAPIJOM

Napisah poduži post i stisnuh pogrešno dugme. Zato sada bezvoljno samo skraćena verzija.

Dogurali smo posle 18 ipo dana i 2400km do Alte, poslednjeg grada na putu ka severu. Odavde do Nordkappa je to još nesto preko 200km, a naša tura završava upravo na ovdašnjem aerodromu za 12 dana. Dakle, ispred plana smo oko nedelju dana i taj višak ćemo iskoristiti na nešto relaksiraniju vožnju, na par trekinga po obližnjim nacionalnim parkovima, na izlet do tačke severnije i od Nordkappa, a verovatno ćemo stići da dodirnemo i susednu Finsku. Samo da nam Trolovi i dalje daruju lepo vreme kao do sada.


U poslednjih par dana sve više losova, irvasa i ostalih jelena pored puta. Više nam nisu ni zanimljivi za fotografisanje.

Pored puta, sasvim uobičajeni prizor su (do juče) bile krave i ovce

 

Ipak, zanimalo me kako reaguju kad im se čovek približi (pošto ih saobraćaj ne tangira posebno) te sam sišao s bicikla i krenuo ka jednom kapitalcu. On je najpre diskretno uzmicao što mi se nije svidelo. Zatim je stao i okrenuo se ka meni sa svojim ogromnim rogovima. To mi se još manje svidelo, ne znam zapravo šta sam hteo… Vlada je to, nadam se, ovekovečio.

Postavi komentar